Το Σάββατο 18/11/2017 αναχωρήσαμε οδικώς από την Κομοτηνή στις 8:00 π.μ. με προορισμό την Αθήνα στα πλαίσια της καθιερωμένης εκπαιδευτικής εκδρομής στη Βουλή. Στην εκδρομή συμμετείχαν 35 μαθητές της Γ γυμνασίου και 3 συνοδοί καθηγητές. Στις 8:00 μ.μ. φτάσαμε στην Αθήνα και διανυκτερεύσαμε στο ξενοδοχείο “Τιτάνια” στο κέντρο της πόλης κοντά στην πλατεία Ομόνοιας.
Την Κυριακή 19/11 το πρωί επισκεφθήκαμε το πάρκο του ιδρύματος “Σταύρος Νιάρχος”, όπου οι μαθητές περιηγήθηκαν στους κλειστούς και υπαίθριους χώρους του πάρκου (βιβλιοθήκη, κήπος, κανάλι κλπ). Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε την ταινία “Το μέλλον στο διάστημα” στο πλανητάριο του Ευγενίδιου Ιδρύματος. Μετά από μια σύντομη επίσκεψη στην “Τεχνόπολη” στο Γκάζι οι μαθητές ξεκουράστηκαν και γευμάτισαν. Το απόγευμα παρακολουθήσαμε την θεατρική παράσταση “Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά” και ακολούθησε γεύμα στο ξενοδοχείο.
Τη Δευτέρα 20/11 το πρωί ξεναγηθήκαμε, από διαπιστευμένη ξεναγό, στο βράχο της Ακρόπολης αλλά και στο ομώνυμο μουσείο. Το μεσημέρι περπατήσαμε στο Μοναστηράκι και ακολούθησε γεύμα στο ξενοδοχείο. Στις 6:00 μ.μ. κάναμε την προκαθορισμένη επίσκεψη στη Βουλή, όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του κτιρίου και έμαθαν διάφορα ιστορικά στοιχεία που συνδέονται με αυτό. Επίσης είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε, για περίπου 15 λεπτά, τμήμα συνεδρίασης της ολομέλειας της Βουλής. Το βράδυ γευματίσαμε στο ξενοδοχείο.
Την Τρίτη 21/11 στις 8:00 π.μ. αναχωρήσαμε οδικώς για την Κομοτηνή όπου και φτάσαμε στις 8:οο μ.μ.

4ο Γυμνάσιο Κομοτηνής
CIF: 4201040
Ολύμπου τέρμα
CP: 69131 Κομοτηνή (Ελλάδα)